Je hebt een nieuwe bankrekening voor je onderneming, voeg deze rekening toe in Bizcuit om zo het overzicht te houden over al je rekeningen.
Door alle bankrekeningen in Bizcuit toe te voegen en te delen met Twinfield:
- Ben je altijd up to date met de laatste transacties in de boekhouding
- Kun je snel en foutloos inkoopfacturen inlezen en betalen
- Kun je makkelijk factuur- en salarisbatches betalen
- Heb je altijd een actueel zicht op je cashpositie over diverse bankrekeningen heen en directe financiering indien nodig
De bankrekening koppel je op de reguliere manier. Je kunt nieuwe bankrekening(en) eenvoudig toevoegen aan een bestaande administratie. Betreft het een nieuwe bankrekening voor een nieuw bedrijf, dan adviseren we om een nieuwe administratie aan te maken voor deze bankrekening.
Welke stappen voer je uit?
- Geef toestemming om de rekeninginformatie met Twinfield te delen
- Koppel de Bizcuit administratie aan de juiste Twinfield administratie
Stap 1: Geef toestemming om de rekeninginformatie met Twinfield te delen
Om je rekeninginformatie te delen ga je in Bizcuit naar het toestemmingsscherm. Je komt hier via 'Instellingen' (via 'Overzicht'), selecteer het tabje 'Apps' en klik hier op Twinfield. Druk hier op 'Wijzigen' om het toestemmingsscherm te openen.
Selecteer hier de bankrekening(en) en administratie(s) (in het geval van een nieuwe administratie) die je wilt delen en druk op 'Toestaan'.
Zodra je op 'Toestaan' hebt gedrukt, hebben we je toestemming opgeslagen. Hierna koppel je de nieuwe bankrekening(en) en administratie(s) in Bizcuit, aan de juiste Twinfield administratie(s).
Stap 2: Koppel de Bizcuit administratie aan de juiste Twinfield administratie
Om je administraties te koppelen met Twinfield ga je in Bizcuit naar het Twinfield koppelscherm. Hier kom je door in de mini-app in het startscherm 'Openstaande facturen' te klikken op 'Verbindingsinstellingen' bij het pijltje naast 'Filters'.
Klik aansluitend op 'Instellingen tonen' voor het overzicht met koppelingen tussen Bizcuit en Twinfield. Als je een nieuwe administratie hebt toegevoegd staat aan de rechterkant onder Twinfield 'Maak een keuze', hier selecteer je de juiste Twinfield administratie (Deze administratie moet al in Twinfield zijn aangemaakt).
Het kan zijn dat je hier geen aanpassingen kunt doen, dit is vaak het geval als je een externe accountant hebt die, naast jouw administratie, ook andere externe administraties voert. In dat geval moet de accountant/beheerder opnieuw inloggen in Twinfield om hier toestemming te geven en een nieuwe administratie zichtbaar te maken. Dit doe je eenvoudig door bovenaan de pagina door op je accountnaam te klikken bij 'We gebruiken je Twinfield account genaamd:'.
Onderaan de pagina zie je welke bankrekeningen je momenteel deelt met Twinfield, vink hier de nieuwe bankrekening(en) aan en druk op 'Opslaan'. Vanaf dit moment delen we de gegevens voor de nieuwe bankrekening(en) met je Twinfield administratie.