1. Support
  2. Accountinstellingen

Hoe kan ik een gebruiker opzeggen?

Je hebt een Bizcuit abonnement maar je gaat ons helaas verlaten en je wilt je account opzeggen. In dit artikel wordt beschreven hoe je een Bizcuit account kunt opzeggen.

Er zijn twee manieren om je Bizcuit abonnement op te zeggen:

  1. Direct in Bizcuit zelf
  2. Via Bizcuit support


1. Direct in Bizcuit zelf

Eenmaal ingelogd in Bizcuit kom je op je overzicht terecht. Bovenaan de pagina zie je rechtsboven het kopje instellingen staan, klik hier op om je instellingen te openen.

2022_07_01_09_33_51_Bizcuit_Overzicht

Vervolgens krijg je het onderstaande scherm te zien. Klik op het kopje abonnement en daarna op 'Abonnement opzeggen'. 

Abonnement

Er verschijnt een nieuwe scherm waar het vakje moet worden aangevinkt om je abonnement daadwerkelijk te beëindigen. Na het aanvinken klik je op opzeggen en het account wordt verwijderd.

Cancel Account

Let op: na het verwijderen van je Bizcuit abonnement heb je geen toegang meer tot je account en worden alle gegevens verwijderd. Indien je in de toekomst met hetzelfde emailadres een nieuw account aan wilt maken is dat wel mogelijk.

2. Via Bizcuit support

Soms heb je geen toegang meer tot je Bizcuit account, in dat geval kan je uiteraard ook via Bizcuit support je abonnement opzeggen. Wij zullen dan je account voor je verwijderen op basis van de gegevens die je hier opgeeft.

Vul hier de gegevens in van je Bizcuit account, we willen graag het emailadres weten van de gebruiker, de laatste 4 cijfers van de rekening waar we van afschrijven (indien we afschrijven) en de reden van opzegging.