Hoe krijg je de facturen in Bizcuit in je SnelStart administratie? Hier leggen we uit hoe je deze koppeling kunt leggen.
Je kunt je facturen met Bizcuit scannen en automatisch laten herkennen, superhandig natuurlijk maar hoe komen ze in je boekhouding van SnelStart terecht?
Wat heb je nodig?
- Een Bizcuit account met een administratie.
- Een SnelStart account. (InOrde of hoger)
- Een SnelStart mailbox (Lees hier de guide van SnelStart hoe je dit aanmaakt)
Hoe maak je de koppeling?
Je hebt je factuur gescand in Bizcuit en hij staat klaar om goed te keuren, om te zorgen dat je factuur in je administratie in SnelStart komt moeten we het juiste adres instellen in je Bizcuit administratie.
In de administratie van Bizcuit waar je de facturen hebt staan stel je bij het uitgaand e-mailadres je emailadres van SnelStart in wat eindigt op @boekhouding.nl. Als je hier nog geen adres hebt aangemaakt kijk dan hier hoe je dit doet.
Elke factuur die je nu in Bizcuit scant en/of goedkeurt sturen we, met herkenningsinformatie, door naar je SnelStart box. SnelStart laadt de gegevens en zet ze voor je klaar in de boekhouding.
Let wel op dat je Bizcuit toestemming geeft om te mailen naar je mailbox in SnelStart. Lees hier hoe je Bizcuit toestemming geeft. We mailen je facturen vanaf postmaster@app.bizcuit.nl, dit is dus het adres wat je toegang moet geven.