Hoe wijs ik mijn rekening toe aan een administratie?

In dit artikel krijg je uitleg over waarom een rekening wordt toegevoegd aan een administratie en hoe je dit doet.

In Bizcuit wordt er gewerkt met administraties, de verzamelbak van je onderneming zogezegd. Deze administraties bevatten alles, van documenten, koppelingen maar ook je bankrekeningen. Ja want je bankrekening hoort natuurlijk bij een onderneming en deze administratie wil je uiteraard in de juiste administratie hebben.

Vanuit deze administraties kan je namelijk betalingen aanmaken, facturen betalen of zelfs direct de openstaande posten betalen uit je boekhouding met de bankrekening die bij deze administratie hoort.

Van de bankrekeningen kan je via het Saldo menu je saldo inzien per bankrekening gesorteerd op je administraties, maar hiervoor moeten we eerst aangeven waar deze bankrekening bij hoort.

Open je instellingen en kies voor het tabje bankrekeningen:

Klik hier op de rekening om in je rekeninginstellingen te komen, hier kan je de administratie aanpassen van je bankrekening.

Selecteer hier bij Administratie bij welke administratie het hoort, dit wordt automatisch opgeslagen en je instellingen zijn nu aangepast!