1. Support
  2. Accountinstellingen

Waar kan ik mijn Bizcuit factuur vinden?

In dit artikel leggen we je uit waar je de factuur van Bizcuit kunt vinden en welke informatie hierin te vinden is.

Je abonnementsgeld is afgeschreven, maar je hebt nog geen factuur ontvangen. Dat is niet zo handig voor de boekhouding, gelukkig kunnen we dat eenvoudig verhelpen.

In je Bizcuit account kun je alle facturen terugvinden maar ook instellen naar welk emailadres je wilt dat je facturen voortaan worden verstuurd, super handig!

 

In Bizcuit kiezen we voor de optie instellingen, gevolgd door het tabje facturering.

Heb je geen tabje facturering, dan gebruik je waarschijnlijk een speciale account en wordt je gefactureerd door de koppelpartner van Bizcuit. Je facturen komen in dit geval van je koppelpartner (vaak je boekhoudpakket).

In het tabje facturering vinden we alle facturen terug zodra je de eerste keer je factuuradres hebt ingevuld. Als we je factuuradres gegevens nog niet van je hebben ontvangen kun je de facturen nog niet inzien, op dat moment zie je het volgende:

We vragen je de volgende gegevens in te vullen, de gegevens met een sterretje zijn verplicht, de rest is optioneel. Let op, dit zijn de gegevens zoals ze ook op je factuur zullen verschijnen.

Na het invullen van je gegevens druk je op opslaan. Zodra je op opslaan drukt verwerken we je gegevens in de factuur en kun je alle facturen van je account inzien.

Iets verder omlaag heb je nu ook de optie om in te vullen naar welk emailadres je wilt dat we je facturen voortaan versturen:

Je facturen die al zijn aangemaakt worden niet verstuurd naar dit emailadres, alleen nieuwe facturen worden verzonden zodra ze worden aangemaakt. 

Als je de oude facturen wilt downloaden dan kan dit natuurlijk, klik op de factuur die je wilt downloaden en selecteer downloaden via het bolletje rechts bovenin.